Skúšky leteckého petroleja typu Jet A-1 (kódové označenie NATO: F – 35) v zmysle požiadaviek ASTM D 1655 (DEF STAN 91 – 91)
| Vlastnosť |
| Vzhľad |
| Číslo kyslosti |
| Obsah aromátov |
| Naftalény |
| Obsah síry |
| Merkaptánová síra |
| Doctor test |
| Destilačná skúška |
| Bod vzplanutia |
| Hustota pri 15°C |
| Bod kryštalizácie |
| Kinematická viskozita pri -20 °C |
| Výška nečadivého plameňa |
| Výhrevnosť |
| Korozívny účinok na meď (2h pri 100 °C) |
| Termická stabilita v dynamických podmienkach - JFTOT |
| Obsah živíc |
| Reakcia paliva s vodou |
| Vodný separometrický index |
| Elektrická vodivosť |
| Mazivosť podľa BOCLE |
X)Skúšobné metódy a rozsah vlastností sú rovnaké aj pre letecký petrolej s kódovým označením NATO F – 34 podľa normy DEF STAN 91 – 87
Skúšky leteckého petroleja typu PL – 7 podľa PN 25-005-02 (podniková norma Slovnaft, a.s.)
| Vlastnosť |
| Vzhľad |
| Číslo kyslosti |
| Aromáty a olefíny |
| Naftalény |
| Obsah popola |
| Obsah síry |
| Merkaptánová síra |
| Doctor test |
| Destilačná skúška |
| Bod vzplanutia PM |
| Hustota pri 15 °C |
| Bod kryštalizácie |
| Kinematická viskozita pri 20 °C |
| Kinematická viskozita pri -20 °C |
| Výška nečadivého plameňa |
| Výhrevnosť |
| Korozívny účinok na meď (2h/100 °C) |
| Korozívna skúška na striebornom pliešku (4h/50 °C) |
| Termická stabilita v dynamických podmienkach pri 260 °C/150 min. - JFTOT |
| Obsah živíc |
| Reakcia paliva s vodou |
| Vodný separometrický index |
| Elektrická vodivosť |
| Mazivosť podľa BOCLE SWD |